3DS MAX+V-RAY Modelleme ve Görselleştirme Eğitimi
Stratejik Araştırmalar Merkezi

Etkinlikler

 

3DS MAX+V-RAY Modelleme ve Görselleştirme Eğitimi

Kontenjan: 30 Kişi
Eğitim Süresi: 45 Saat
Eğitim Türü: Online (Çevrimiçi) Eğitim
Sertifika Bilgisi: İstanbul Beykent Üniversite Onaylı Sertifika
Eğitim Programı: 09.05.2023

1) ARC ENSTİTÜ’DE3DS MAX+V-RAY MODELLEME VE GÖRSELLEŞTİRME EĞİTİMİ

ARC Enstitü’de 3DS Max+V-Ray Modelleme ve Görselleştirme eğitimi ile programda katılımcıların girişten itibaren modelleyemeyeceği hiçbir geometri kalmayacak biçimde detaylar işlenerek ilerlemesi sağlanır. 

Program kullanımının ezberlenebilen bir süreç olmadığının farkında olarak ezber ile değil, çizim süreçleri içerisinde en iyi şekilde örnekleyerek programın mantığını kavratmaya çalışan eğitimimiz sonucunda katılımcıların uzman modelleyiciler olmaları hedeflenmiştir

Eğitimde katılımcılarımıza yalnızca program kullanımı bilgileri değil, öğrenecekleri becerilerin hangi sektörlerde ne şekilde kullanılabileceği gibi gerçek yetenek kazanımına dair uygulamalar da aktarılacaktır.

2) EĞİTİM SONUNDA HANGİ BECERİLERİ ELDE EDECEKSİNİZ?

  • Türkiye ve dünyanın en yaygın 3d modelleme ve görselleştirme programına hakimiyet
  • Pek çok sektörde modelleme becerisi ile var olabilme becerisi
  • Program ve çalışma içerisinde hata ayıklama ve düzeltme kabiliyeti
  • Eğitim sürecinde proje ve ödevler ile sektörler için hazır hale gelme
  • V-Ray kalite ayarlarına hakimiyet
  • Nitelikli ve özgün modelleme mantığı

3) EĞİTİM İÇERİĞİ

Bölüm 1

  • Shape komutları ile çizgi objeler oluşturma
  • Doğrusal formdaki yüzeylerin çizimi
  • Mevcut yüzeyleri birbirine ekleme ya da çıkarma
  • Autocad dosyaları ile çalışma

Bölüm 2

  • Eğri şekillerin çizimi
  • Sweep modifier ile süpürgelik vb. objeler
  • Lathe modifier ile dairesel formlu objeler
  • Farklı modifier kullanımları ve modelleme yaklaşımları

Bölüm 3

  • Edit poly modifier komutunun kullanımı
  • Objelerin geometrik bileşenleri ile çalışma
  • Edit poly ile sehpa, lambaderi bina vb çizimi

Bölüm 4

  • Turbosmooth ile düzensiz yüzeylerin çizimi
  • Modellere dikiş hattı gibi detaylar ekleme
  • Yumuşak grup modelleme örnekleri
  • FFD, bend, twist gibi sık kullanılan yardımcı komutlar
  • Öğrenilen modelleme yöntemlerinin mimari çizimlere adaptasyonu

Bölüm 5

  • Temel render mekanikleri
  • Render ayarlarına giriş ve ilk renderın alınması
  • Kameralara genel bakış
  • Işık tiplerine giriş ve aydınlatma yaklaşımları
  • Malzeme oluşturma ve malzemelerde texture kullanımı

Bölüm 6

  • Detaylı kamera kullanımı ve kontrolü
  • Frame Buffer’ın detaylı kullanımı ve history özelliği
  • Gerçekçi renderların püf noktaları
  • Texture kullanarak gerçekçi malzemeler oluşturma
  • Tüm detayları ile render

Bölüm 7

  • Işık ve aydınlatma tiplerine detaylı genel bakış
  • İç mekanlar için ışık uygulamaları
  • Dış mekanlarda aydınlatma mekanikleri
  • Hazır modellerin kullanımı ve malzemelerin incelenmesi
  • Kendi malzeme kütüphanelerimizi oluşturma

Bölüm 8

  • V-Ray Fur ile çim vb. yapılar oluşturma
  • V-Ray Proxy ile yoğun gepmetrilerin kontrolü
  • Frame Buffer üzerinde post prodüksiyon işlemleri
  • Render element sistemleri
  • Mevcut bir görsel üzerinde 3D modellerin renderlanması

Eğitime Dair Detaylı Bilgi: Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız
* Eğitimlerimizde İstanbul Beykent Üniversitesi Öğrenci, Mezun ve Personeline Özel %75 Ek İndirim Fırsatından Faydalanmak İçin Ödeme İşleminden Önce ARC Enstitü ile İletişime Geçebilirsiniz.